Nämä purkit on lapsuuden ajalta niin tuttuja. Äidin papiljottipurkki, joka oli lauantaisin saunan jälkeen tärkeässä roolissa. Kaakaopurkin olen myöhemmin hankkinut kirppikseltä, mutta samoja oli meillä käytössä. Kaakaomerkit oli silloin Viri ja Makao. Nesquikin keltainen muovipurkki tuli sitten näiden jälkeen.

