Olimme pienellä lomamatkalla Vääksyssä. Yövyimme Apteekin Majoituksessa, rakastan vanhoja hirsitaloja ja niiden tunnelmaa! Tästä voit kurkata paikkaa tarkemmin : Vanha Apteekki .
Sain samalla reissulla tuon uuden pöllön puutarhaan Lauran kaupasta. Lauralla on todella myynnissä ihan mitä tahansa ihanaa sekä kotiin että puutarhaan. Tässä muutakin tietoa Lauran kaupasta ja yleensä Vääksystä : Vanha Vääksy .
Lisäksi Vääksyn Myllystä saa ostaa jauhoja ja pienessä kahvilassa on tuoretta ja aivan ihanaa pullaa. Ensi kesänä jälleen suuntaamme sinne muutamaksi päiväksi.
Pöllö pääsi meillä tällä kertaa puuhun.
