Näytetään tekstit, joissa on tunniste Vääksy. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Vääksy. Näytä kaikki tekstit

torstai 26. heinäkuuta 2012

Reissussa - Vääksy

Olimme pienellä lomamatkalla Vääksyssä. Yövyimme Apteekin Majoituksessa, rakastan vanhoja hirsitaloja ja niiden tunnelmaa! Tästä voit kurkata paikkaa tarkemmin :  Vanha Apteekki .

Sain samalla reissulla tuon uuden pöllön puutarhaan Lauran kaupasta. Lauralla on todella myynnissä ihan mitä tahansa ihanaa sekä kotiin että puutarhaan. Tässä muutakin tietoa Lauran kaupasta ja yleensä Vääksystä : Vanha Vääksy .

Lisäksi Vääksyn Myllystä saa ostaa jauhoja ja pienessä kahvilassa on tuoretta ja aivan ihanaa pullaa. Ensi kesänä jälleen suuntaamme sinne muutamaksi päiväksi.

Pöllö pääsi meillä tällä kertaa puuhun.